Iskandar pula dilanda demam + selsema…

Iskandar

emmm…nampaknya makin menjadi2 lak musim penyakit yek..
hari tu Danial yang x sihat…sekarang nie si adiknya la pulak..
Jumaat lepas aku MC, pun sebab demam…
kebetulan MC, Iskandar lak demam..x htr ke TASKA
ialah..tkt anak org lain lak demam..
baik cegah dari merawatinya huhuhu…

Iskandar

demam si Iskandar nie on off on off…
dan ahad lepas naik balik demam ditambah pula batuk + selsema..
yang x tahan tu, selsema la… sian lak aku nengok..
asyik meleleh jer hingus nya..
nak pulak time bersin..perghh….
kuar cendol pekat ko.. hahaha

Klinik

ahad tu hari aku yg bawa Iskandar g klinik..
kebetulan aku pun demam balik.. dan di tambah pula selsema..
nak g klinik ambik ubat selsema jer..

Klinik

macam2 orang ada kat citu..
dari kecil sampai dewasa..
gambar adik manis kat atas tu saja jer aku letak..
nak bagi tau… doc suh duk umah..
sbb dia kene kuarantin kan dirinya….tp poser doc x suh ponteng yek..
huhuhuhu….

sampai klinik kul 11.48 pagi…standard la kene register
aku g kat Klinik Shamsiah kat Bandar Baru Bangi tu jer..
dah tu jer paling dekat ngan area umah aku..
klinik panel lain aku x tahu kat mana selain kat citu..

Iskandar

disebab kan lama menunggu, anak aku buat aksi..
aksi duk menyendeng kat kaunter farmasi tu..
memula berdiri, pas tu duduk…
dah tahap boring kot aku rasa..
aku?? alahai..lagi la sangap..

Melodi

sebaik ada citer melodi kat citu..
tunggu punya tunggu kul 1 ptg baru selesai..
lama x?? huhuu… mcm tu la kalu ramai yang demam + selsema..
baik klinik swasta @ kerajaan..sure penuh…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge