Pizza Hut bertukar ke KFC??

huhuhu….ada story mau citer cikit..
hari jumaat yang lepas, konon nak g makan kat luar..
huhuhu….IR ku janjji mau makan luar..
aku kata…nak makan PIZZA HUT la..
so..kuar la kami ber-6 ke WARTA Bangi…

makan

tgkla anak2 ku…
sungguh susah nak berpimpin tangan..
memasing nak berjalan sendiri…
sampai mak sunya terpaksa mengheret ke tepi…huhuhuu

makan

wah…of course la tuan blog kene enterframe kan..
nama pun blog sumijelly…
so..sila jgn pertikaikan yek….!

makan

wah.. dr jauh ku sudah bauk Pizza Hut …
terasa lapor ko…
tp………malangnya..
kehadiran kami di tolak..
kerana “FULL HOUSE”…chait…
x merasa aku pizza hari tu..rupanya kene booking sebelum dtg..
waah…sekarang nie main booking2 la pulak.. mana aci kan?

makan

kalu korang perhatikan belakang org yg tgh menadah tangan membaca doa tukan..
ada nampak gambar apa??
oh..semestinya KFC…. huhuhuhu….
x dpt makan Pizza Hut..di ganti pulak dgn KFC..
kan ker derang nie satu mak bapak..
sama jer la kan….

makan

oh ya …. lupa mau bagi tau..si Danial yg membacakan doa berbuka yek..
kami hanya mendaha tangan dan mengaminkan sahaja..
sekarang anak ku udah pandai membaca kalu aku tiba waktu makan..
tp kekadang x moh gak…ikut mood dia la.. huhuhu

makan

huhuh…si Iskandar di kawal selia oleh ayahnya..
susah ko budka kecik nie..
sumer nak di makan jer..
sampai polok2 mulut dia…

makan

tu dia…buruk lantak tol family sumijelly ni kan..
licin..selicin licin nya..
x tinggal baki..kecuali tulang aja..
hahahaha…
sebaik tulang, kalu leh telan, mau aku telan aja..
huhuhuh…………..

makan

potret family yg lepas kekenyangan..
hingat senang ker nak dpt..
kalu aku snap, sure x der muker aku kan..
so mak su nya la yg snap..hahaha..
tu la gunanya ada org ke 6….

makan

dah habis makan, balik arr…
x kan la nak duduk citu kan..
dh la x dpt pizza, lagi mau duk lelama kat KFC..
hahahah….
KFC ni aku g kat Sg Chua..aku kuar balik dr Bangi,
terus menuju ke Sg Chua lak..huhuhuhu…..

makan

dan sebelum mengakhiri entry ku kali ini..
tatapla gambar aku bersama Zulfadhli sebagai pencuci mata…
hehehe………

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge