SMS Raya 1430H yang kuterima

wah….punya la lama raya..nak masuk raya ke 23 dah.. baru hari nie aku nak kuar entrty nie.. ikutkan nak wat masa raya minggu pertama… sekali lupa lak..hehehehe… maklumla…sonok berhair raya…hahah

seperti tahun lepas, aku dah wat entry tuk koleksi raya yang aku terima.. aku wat netry nie supaya mudah aku ingat koleksi2 sms yang aku terima.. tapi tahun nie x banyak seperti2 tahun2 sudah… agaknya ekonomi meleset kot..hehehe

so…ini adalah sebahagian SMS untuk tahun 2009 yang aku terima…

Dari Mimi (kwn SMPB) :
Melati putih indah berseri, jadi hiasan di aidil fitri,sms hadir pengganti diri, tanda ingatan kekal di hati, sèlämät härì räýå àíðíl fìtrí.
MAAF ZAHIR & BATIN.
Drp:Mimi sekeluarga

Dari En Mat (MEIAS) :
Ucapan Selama Hari Raya & Maaf Zahir Batin ini dibawakan terus dari En Mat & Family..serta MEIAS Groups.Kalau ada duit raya lebih2 tu jgn lupa bagi. : )

Dari Izat (kwn TM) :
Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin Dari Iezat Sekeluarga:-P

Dari Tulip (kwn MH) :
Dalam perjalanan hidup ini, kita sempat bertemu kemudian berpisah seiring dengan waktu, jika ada siang pasti ada malam,jika ada hitam pasti ada putih dan jika ada kesalahan pasti ada kemaafan..
Mohon maaf zahir & batin. Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Semoga ALLAH sentiasa merahmatimu..
Amin..
-TuLiP-

Dari Farid (kwn TALAM) :
SMS dikirim salam dipinta.
Buat teman di mana berada.
Mohon maaf salah & dosa.
Moga lebaran sentiasa ceria. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
(TAN SRI FARID SABRI)

Dari Jo (kwn MH) :
TùÑgGù-tùÑGgù RÄyö dÄH dökek,
BÄKÄ löMÄÑg Röbùh ketùpek,
ÑÄk ÄÑtÄ kÄd rÄyö dÄ tÄk söMpek,
ÄÑtÄ sMs Jö yÄNg cöpek. 🙂
‘SöLÄmÄT ÄRIe RÄyö MÄÄF ZÄHIR BÄTIÑ’

Dari Ganesh :
Selamat Hari Raya Aidil Fitri. From Ganesh

*opss…aku x kenal pun siapa @ aku x cukup memori tuk ingat kwan2 aku nie….emm.. tp aku dapat sms dia.. Terima kasih yek..

Dari Kak Ani (MEIAS):
ISNIN cari SELASA,nak tanye nampak x RABU?agar ingatkan KHAMIS bgtau JUMAAT supaya xlupe..msj kat SABTU yg AHAD dah nk RAYE!!!..selamat menyambut hari raye maaf zhir n btin.. Dr Ani n family..

Dari Wai Ching (Kwn TALAM) :
Selamat hari raya aidilfitri!

Dari Mas (Jiran lama) :
Tiada Kata Seindah Zikir , Tiada Ibadah Seindah Puasa , Tiada Hari Seindah Jumaat , Tiada Bulan Seindah Ramadhan . Untuk Itu Izinkan Kedua Tapak Tangan Bertangkup Memohon Maaf Untuk Lisan Yg Terlanjur, Janji Yg Terabai , Hati Yg BerPrasangka Dan Semua Sikap Yg Menyakitkan Dan Menyinggung Perasaan Secara Sedar Ataupun Semasa Lalai…. SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN . DARI : mas n family- Amin.

Dari Nadia (kwn TALAM) :
Tiada tali yg paling erat selain tali silaturrahim, Tiada pintu yg paling kukuh selain pintu hati, Tiada hutang yg paling berat selain hutang budi, Tiada pemberian yg paling brharga selain memberi maaf. Sempena Aidilfitri mnjelang, Kita eratkn Silaturrahim, kita buka pintu Hati sambil mngenang Budi dan mmberi Kemaafan. Selamat Hari Raya MAAF ZAHIR BATIN.
Drpd: Azman, Nadia, Zara Adlina & Zara Arissa

Dari Norza (MEIAS) :
” Biar renggang di fana dunia, biar jauh di dpn mata,biar semangat di mamah usia, biar akal seakan tua,biar kata di tutur bahasa, asal psahabtan kekal slamanya, asal silaturahim tidak ternoda..”
“SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI”
MAAF ZAHIR & BATIN drp ZAHA @ FAMILY

Dari Mila (kwn TM) :
Jika kesilapan yg lalu belum terampun, “MAAFKANLAH”
Jika kesilapan hari ini menyakitkan hati, “LUPAKANLAH”,
Jika kesilapan esok mendatang, janganlah di bawa ke AKHIRAT, ku susun sepuluh jari mohon ampun dan maaf. SALAM ÄDILFITRI -mî£a-

Dari Balqis (kwn SMPB) :
????? ???? ??? ?????????.
???? ????? ??? ?????.
Drpd:Balqis & kluarga di KL.

*actually SMS yang aku terima adalah berbebentuk tulisan ARAB, jadi WP x leh baca..maka kuar la tanda soal…..sayang kan x dapat kongsi bersama

Dari Suet Ling (kwn SMPB) :
Hi! Selamat hari raya..

Dari Lai Mun (kwn SMPB) :
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR DAN BATIN. MAY YOU BE HAPPY, GOOD HEALTH N BAHAGIA. JUNE 🙂
____________________________________________________________

Terima kasih pada kengkawan aku yang sudi melayangkan sepotong SMS kepada aku sempena HARI RAYA AIDILFITRI 1430 H ini. x kira bangsa yang mengirim kat aku. Maaf la pada yang x dapat SMS dari aku.. mungkin aku terlupa atau x sempat nak balas.. maaf di pinta..

Sempena Hari Raya yang akan berakhir pada 19.10.2009 ini… aku mengambil kesempatan lagi sekali mengucapkan SELAMAT HARI RAYA, Maaf Zahir Batin… Sayang korang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments

Leave a Reply