Eh..eh… gambar apa tu??

Emm..memang busy ari nie kan aku..tp dalam busy..tetiba aku terjumpa la pulak gambar lama… giler lama ko gambar ni…

Tahun 2002 tu… ni gambar aku masa muda remaja… masa aku pas habis sekolah menengah…dn tgh bekerja di Isetan tu.. hahahaha :p

memori

Lama giler arr gambar nie.. pass tu aku nak scan, x der lak scanner kat opis nie.. maka aku snap pakai HP jerla..

maka gambar jadi blur.. pas tu aku blur kan pulak gambar *tuuttt* lak..lagi blur la korang tgk..hahaha 🙂

korang leh agak x aku kat mana?? kalu pandai teka ar..  no hadiah yek..saja teka jer… jgn sibuk nak tuntu2 hadiah lak.. aku seligi kang.. :choler:

Tgk..tgk..masa tu tgh mengiler luruskan rambut, padahal rambut aku kerinting ko.. pasan tul pakai spek itam.. padahal mata x baper nampak tu..malu la pulak bila tgk gambar lama…

Bila aku tgk gmbr nie, aku teringat kat BADUT sebelah aku tu… gatal ko.. Leh lak sambil duk bergmbr leh raba aku… bengong tol badut tu.. sebaik pakai kostum..kalu x aku seligi dia kalu aku jumpa..

Perggh……..tetiba melayan gambar lama lak… hehehe…. maaf la yek.. kualiti gamabr x berapa terang.. pada yang kenal mamat sebelah BADUT tu.. sila kunci mulut.. hahahaha… tu kenangan lama.. x usah di ungkiti lagi.. 🙂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 comments

    • sumijelly says:

      @Ann,
      erk…ann nak scan?? ades…nak htr ke kedah dh ambik masa.. nak pulang balik pun ambik masa..
      x yah la..kang tercicir la gmbr masa htr… lagi susah..
      hahahaha…….
      dulu ngan sekarang sama jer ann… muker xberubah pun…

  1. Qis says:

    rasa cam kenal je mamat tu.. ape la dia wat skang kan??? muka mmg tak berubah.. peel pun aku rasa sama je mcm dulu2 gak.. cuma fizikal je lah ada berubah sket.. :o: :o: 🙂

Leave a Reply

CommentLuv badge