Invitation to Berbuka Puasa with Nuffnang

berbuka puasa

Dear Nuffnanger,

You’re cordially invited to join the Buka Puasa session with Nuffnang at the date, time, and venue as below:

Date: 12 August 2010 (Thursday)
Time: 6.45pm – 9.30pm
Venue: The Apartment, KLCC

We look forward to receiving your confirmation email, and see you on Thursday night!

Cheers,
Blogger Relations Department
Nuffnang Sdn. Bhd.

——————————————————————————————————————-

Oh…. Terima kasih Nuffnang kerana sudi menjemput aku… Ini adalah kali ke-2 aku berbuka puasa bersama Nuffnang.

Tahun lepas aku dapat Jemputan Berbuka Puasa di The Apartment KLCC jugak..tapi masa tu hari Sabtu Nuffnang buat. Masa tu aku boleh bawa tetamu. Dah tentu la Adik aku yang aku bawa. Sbb masa tu adik aku pun baru berjinak-jinak dengan Nuffnang

Seronok juga masa berbuka puasa tahun lepas… ramai blogger aku jumpa. Masa tu rasanya 30 orang jugak jemputan… tapi kali ni aku tak tahu kenapa 15 orang jer…

Tak apa la..janjji aku dapat pergi… oh ya.. Adik aku pun dapat jugak pergi, tapi dia atas jemputan menggunakan nama dia la yek… sila jangan jeles… adik beradik pergi bersama…hehehe

Jadi..jumpa la yek siapa yang pergi…….

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 comments

  1. prettyrain says:

    kak sumi, akak dpt lg invitation thun ni? congrats. kami berdua dh jarg aktif. tk alert dh bab-bab aktiviti nuff tu.

    slamat mkn² kak! kirim salam dgn norfa ye.

    🙂

    • sumijelly says:

      @prettyrain,
      yerla..harusla kan.. kene cepat hantar..
      peluang yg ada haruslah di rebut..hehehe

      oh..lama ker x joint aktivit NN?? x perla..nanti ada masa joint yek..
      ok..nanti kak sumi sampaikan salam yek…

Leave a Reply

CommentLuv badge