Statistik Pengunjung Seminggu

Alhamdulilah…. sejak Ramadhan nie… blog aku semakin ramai yang sudi berkunjung…

Tak sangka la pulak, blog yang serba serbi kekurangan, masih ada jugak yang sudi membaca…

Blog mak ikan aja.. bukan blog cap ayam yek..  yang pengunjung nya lagi ramai dari blog aku…huhuhuhu

statik

Tapi sebelum ni pengunjung dalam 100 – 200 orang  sahaja…

tapi mungkin di namakan rezeki Ramadhan… naik la sikit pengunjung nya..harap-harap berkekalan la yek…

Takut selepas Ramadhan menurun pula…hehehehe. Maklumla ramai nak sambut raya….hehehe

statik

Tapi semalam sahaja blog aku mendapat kunjungna dari Blog nuffnang.

Terima kasih la kerana sudi meletakkan link aku kat blog entry tu…

nak tahu pasal apa?? kene la baca kat situ.. ni aku kasi ling nya yek :

Oh ya..terima kasih kepada pengunjung yang tak jemu datang membaca dan mengomen. Ni aku ambik yang 10 pengomen tegar..hehehe. Antaranya ialah :

Ok…tu aja yang nak ku kongsi bersama korang…

**Meh la joint Peraduan “Sampaikan Jer 2010″ tu… mana tahu rezeki raya korang..hehehe**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 comments

    • sumijelly says:

      @Khairi,
      huhuhu…mungkin berkat org kerajaan dpt duit bonus..hehehe tu yg pakat nak baca…

      errk…. nak letak khairi karipap?? heheh.. mesti nak gigit karipap teringat kahiri nanti…hehehe

  1. akuzle ayu says:

    yeh yeh yeh pop yeh yeh… namo aku pom ado d senarai pengomen tegar…. musti sertai sampaikan sumijelly neh… ingat tv3 jer ker bole buat sampaikan?? meh haku buktikan yg sumi jelly lagik bulehhhh…(sedang membodek…)
    .-= akuzle ayu´s last blog ..Dahaga =-.

Leave a Reply

CommentLuv badge