Dah tukar duit Raya??

On September 1, 2010, in Blog, by Sumijelly

Wah…. aku rasa minggu nie ngan minggu depan BANK-BANK mesti sesak orang…

sebab sumer pakat sibuk nak tukar duit raya.…..

Nak pulak hari nie dapat duit raya dari kerajaan, maka lagi ramai yang nak menuju ke bank..

duit raya

Selalu orang tukar RM1, RM5, RM10 dan RM50…erkk..duit syiling leh tukar tak??

Tahun lepas aku ada gak tukar, tapi tahun ni tak tahu la..nak tukar ker tidak?? hehehehe

Bagi duit yag sedia ada pun tak per kan?? kan??

duit raya

Duit baru tu cam sayang nak bagi orang…hahahaha

Macam la leh simpan sampai mati kan??

Tapi selalu kalu nak tukar RM50 mesti tak ada duit baru, ada sekali tu orang bank bagi aku duit lama… eh..bukan duit lelama..duit yg dah di pakai la….hehehe

duit raya

Asyik aku jer bagi duit raya..

cuba korang la pulak bagi aku duit raya.. nak gak merasa..dah lama tak merasa terima duit raya…. rasanya hampir 15 tahun dah..

Eh… aku belum lagi tukar la duit raya.. tu duit kawan aku jer… tumpang jadi model jap…muahahaha

Dan nasihat dari aku, pastikan korang jangan duk kira duit raya tu kat dalam bank yek.. kang tak pepasal ada lak yang tak beraya nanti…

Sila bawa body guard sekali… untuk menjaga duit raya korang dan korang sekali…

Nota kaki : Jom kita serbu BANK!!!!!!!!

**Meh la joint Peraduan “Sampaikan Jer 2010? tu… mana tahu rezeki raya korang..hehehe**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Responses to “Dah tukar duit Raya??”

  1. eyriqazz says:

    yey,reservekan satu paket rm1 tuh untuk saya dan alisya..hak3…
    .-= eyriqazz´s last blog ..Prestasi EyriqazzCom August 2010 =-.

  2. lydzar says:

    saya serahkan hal ehwal duit raya kt hubby, maklumla dia kan dpt duit raya dari gomen. bini dia ni harap duit gaji dia je nk lepas sampai gaji bulan depan :)
    .-= lydzar´s last blog ..Merdeka Day @ 1Utama =-.

  3. farhana says:

    adeeii~belum tukar lagi..
    .-= farhana´s last blog ..Bunyi Dahhhhh =-.

  4. lynn hamzah says:

    erm, urusan duit raya mr. hubby punya kerja…hehehe…lynn tukang sampaikan jer kat budak2…budget tahun nie biasa2 jer…
    .-= lynn hamzah´s last blog ..SEPTEMBER =-.

  5. sharinginfoz says:

    nak juga sumi, bagi le satu stack tu kat saya
    .-= sharinginfoz´s last blog ..Ogos 2010s Performance =-.

  6. hamzah says:

    nak 100
    .-= hamzah´s last blog ..hamzah dan mak beliau =-.

Leave a Reply

CommentLuv badge



%d bloggers like this: