Dah tukar duit Raya??

Wah…. aku rasa minggu nie ngan minggu depan BANK-BANK mesti sesak orang…

sebab sumer pakat sibuk nak tukar duit raya.…..

Nak pulak hari nie dapat duit raya dari kerajaan, maka lagi ramai yang nak menuju ke bank..

duit raya

Selalu orang tukar RM1, RM5, RM10 dan RM50…erkk..duit syiling leh tukar tak??

Tahun lepas aku ada gak tukar, tapi tahun ni tak tahu la..nak tukar ker tidak?? hehehehe

Bagi duit yag sedia ada pun tak per kan?? kan??

duit raya

Duit baru tu cam sayang nak bagi orang…hahahaha

Macam la leh simpan sampai mati kan??

Tapi selalu kalu nak tukar RM50 mesti tak ada duit baru, ada sekali tu orang bank bagi aku duit lama… eh..bukan duit lelama..duit yg dah di pakai la….hehehe

duit raya

Asyik aku jer bagi duit raya..

cuba korang la pulak bagi aku duit raya.. nak gak merasa..dah lama tak merasa terima duit raya…. rasanya hampir 15 tahun dah..

Eh… aku belum lagi tukar la duit raya.. tu duit kawan aku jer… tumpang jadi model jap…muahahaha

Dan nasihat dari aku, pastikan korang jangan duk kira duit raya tu kat dalam bank yek.. kang tak pepasal ada lak yang tak beraya nanti…

Sila bawa body guard sekali… untuk menjaga duit raya korang dan korang sekali…

Nota kaki : Jom kita serbu BANK!!!!!!!!

**Meh la joint Peraduan “Sampaikan Jer 2010? tu… mana tahu rezeki raya korang..hehehe**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Comments

  1. eyriqazz September 1, 2010
  2. hamzah September 1, 2010
  3. lydzar September 1, 2010
    • sumijelly September 1, 2010
  4. farhana September 1, 2010
  5. lynn hamzah September 1, 2010
    • sumijelly September 1, 2010
  6. sharinginfoz September 1, 2010
    • sumijelly September 1, 2010
  7. hamzah September 1, 2010
    • sumijelly September 1, 2010

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge