Cookies Kak Ina yang sedap!

Ingat tak korang hari tu aku ada terima satu bungkusan dari Firdaus anak Kak Ina KL masa aku g tengok citer  You Again tempoh hari.. hehehe

wayang

Wah…serahan bungkus macam ada penyampaian hadiah jer rasa sambil di saksikan oleh blogger2 lain…hahahaha

Thanks yek Firdaus anak Kak Ina KL kerana sudi beri bungkusan tu. Sebaik ko layan gak Mak Cik Sumi suh ajak bergambar…hahahaha

cookies

Ha ini lah dia.. Cookise dari Kak Ina KL

Si Iskandar ni… pepagi dia nampak duk pegang jer balang kuih tu nak bukak.. aku suh mandi dulu baru leh makan, bagu la dia lepaskan…hahahaha

cookies

Si Danial duk leka mewarna… tak layan dah ngan Cookies nie…

Tu dia, nak buka balang pun sempat snap lagi…hahahaha

cookies

Ha… dah buka pun…

tengokla si kecik tu…panjang tangan dia nak mengambil cookies tu…hehehe

cookies

Ha… tak sempat suh makan, dia dah makan dulu…

cookies

“Sedap la ibu”

ha..tengok..kanak-kanak tak pandai tau menipu rasa…hehehe

cookies

Si Zulfadhli pun suka…. siap mintak lagi tau pas habis…

cookies

Nyum..nyum…. tak sampai seminggu, cookies tu dah habis…

Ades…nampaknya aku kene g tempah la pas nie, tak kan nak mintak lagi kan??malu la aku…

Kak ina…nanti leh la order ngan kak ina…tp berapakah harga nya kak Ina sebalang?? hehehe

Siapa tak kenalKak Ina KL, serba serbi pandai. Tengok resepi masakan dia pun dah mengiurkan.. untungkan orang yang bernamaKak Ina KL, baik dan peramah malah di senangi lagi…

Bertuah aku dapat berkenalan ngan Kak Ina KL.

Terima kasih Kak Ina kerana memilih Sumi sebagai salah seorang pemenang dalam peraduan Kak Ina tempoh hari.

Nota kaki : pernah buat gak cookies mcm ni, tp sedap lagi kuih Kak Ina KL ni aku rasa…huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge