Tips mengemas rumah yang cepat!

Wah…penat la wei…penat…

asal balik jer umah bersepah… pas tu tetiba ad apulak orang nak datang umah… ades……..

Mana sempat aku nak kemas umah wei….. anak aku bukan anak dara, tapi anak bujang,…. yang banyak menyepahkan barang dari mengemas barang…huhuhu

kemas

Korang tengok la…

Hari-hari macma nie ko… letih tau…. permainan pulak makin hari bukan makin sikit, tapi makin banyak lak..

Asal jumpa jer nak beli, asal jumpa jer nak beli…..huhuhuhu

Tapi aku ada cara nak kemas cepat ko…hahaha

kemas

Ni la hasilnya selepas aku mengemas….

ha… nampak sikit kemas dan bersih… sekejap jer nak mengemas nie… dalam masa 5 minit pun boleh….

Yang tolong aku kemas selalunya Danial la… dia kan abang.. maka harusla tolong ibunya….

Ha…tapi korang nak tahu macam mana cara yang cepat tu??

syyyhhhhhhhh………….rahsia tau…….

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

kemas

Itu dia…. laci di bawah Tv tu lah RAHSIA nya…

korang ingat sesaja jer ke beli almari yang banyak laci…ha kat situ la senjata nak kemas umah

sumer aku sumbat dalam tu….habis citer…

tengok la si Danial, sambil mengemas pun sempat lagi tengok TV..macam mana yang 5 minit tak jadi 1/2 jam mengemas…hahahaha

Sekian sahaja tips yang ringkas untuk pembaca semua yg di reka oleh sumijelly.com

Nota kaki : Jadi, sebelum nak datang umah kengkawan, sila bagi tahu 1 hari sebelum…hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Comments

  1. lydzar October 29, 2010
  2. watie October 29, 2010
  3. makdara TERdiva October 29, 2010
  4. velasrizal October 29, 2010
  5. eelobor October 29, 2010
  6. ciklinn October 29, 2010
    • sumijelly October 30, 2010
  7. efy October 29, 2010
    • sumijelly October 30, 2010
  8. Fitrihadi October 29, 2010
  9. phreak-id October 29, 2010
  10. su@mamasyaza October 30, 2010

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge