Renovation ker??

Minggu lepas umah aku di masuki oleh orang bertukang….

Masalah retak dan jubin yang retak dan ada gak yang kosong kat bawahnya… klau ketuk2 ada macam bunyi drum yang dah berkarat… hahahaha

jubin

Habis dia pecahkan sumer…padahal adalah dalam 3-4 jubin jer…

Tapi kang kalu tukar jubin tu tak sama kaler, apa la ghupanya kan?? jadi apakata tukar jerla sumer..habis citer..

Bukan aku yang kene buat, mereka yang kene buat..hahahaha

jubin

So.. kasi glamer sat la orang nie jap..

tumpang masuk blog yek… tapi wajah tak nampak..hahaha… ni ada permit tak?? (cis soklan maut tul aku….)

so, dernag g tampal la jubin baru… baru aku tau……. (oo.,mcm tu ker pasang jubin) hehehehe

jubin

Ni gambar jubin lama ngan jubin baru…

agak2 korang mana lawa?? yang lama ker yang baru?? hehehe

jubun

So, ini dia hasilnya…

Anak aku beria nak tidur sini, dia cakap nak tidur bilik baru…hahaha

yer…yer jerla..sok dah letak katil, masuk bilik ibu gak…hahahaha. Erkk..leh tak wat alasan malas gosok baju sebab bilik tengah repair.. (macam tak der plug lain aku nak cucuk kan?? hehehe)

Nota kaki : Nampak nya sampai ujung bulan nie la umah aku berabuk dan kotor…huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments

  1. ejam says:

    naper nmpk mcm jubin lama lagi mahal dr jubin yg baru tu?
    diorg pakai jubin murah kot?
    tp mmg kalau umah baru bleh jer kan mintak kontraktor tukar tanpa perlu bayaran kan, kita dh byr, diorg kena jaga kepuasan dan hak pelanggan…
    ejam´s last blog post ..Selamat Hari Raya Aidiladha

Leave a Reply

CommentLuv badge