Bahang pilihanraya…….

Ujung bulan Mac hari tu, pejabat aku buka undian tuk memilih siapa yang layan menerajui kami punya persatuan.

Jadi akuk pun tak terkecuali la g mengundi… hehehe

Hahaha……… ini ada pintu masuk untuk g mengundi...

Guna nombor pekerja jer.. mereka bahagikan 3 tempat jer… ala-ala baru, pertengahan dan lama la…hahaha

Sila senyap.. sebab aku ngah mengundi..

seyes jer muka nak memilih ahli yang berwibawa…hahaha.

Ala.. aku tahu la undi adalah rahsia kan?

Tapi kalu aku publish kat blog pun macam la korang tahu siapa yang aku undi…sebab korang kan kenal pun mereka sumer…

Eh harusla bergambar untuk membuktikan yang aku pun turut serta mengundi sekali…

Amacam.. ada gaya model tak….. sapa nak nograt minah baju kelabu tu?.. dia single lagi tu…hahaha

Nota kaki : Sambil undi pun leh berbincang ko…hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge