Tanpa air pun mereka masih boleh bermain!

Ni la kegiatan anak-anak aku kalu waktu sabtu @ ahad…..

Si zulfadhli pula g tarik kolam pelampung tu pas tu letakkat tengah2 padang…hahahaha

So, meh layan apa la anak aku duk buat..hik3

anak

anak

anak

anak

anak

Last sekali baru lah ayahnya g isi air……

pergh……lajus jer bebudak tu terus bukak baju..hehehe………

Sebaik la ada laman kat belakang, tak perlu susah hati nak pikir mana anak2 aku nak main nanti….main bola pun kat situ gak..hik3

Nota kaki : kekadang tak terlayan kerenah mereka!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge