Sebelum ni aku pakai Susu F&N Bervitamin

susu vitamin

Tapi sejak susu naik harga……. beralih pula dengan susu lain.

susu F&N Krimer Pekat Manis….sekarang ni buat promosi.. murah jer.. dalam RM2.70 setin.

susu F&N

Tapi setelah menggunakan kedua2 jenis susu ni…

Aku prefer lagi minum susu Bervitamin sebab tak manis dan rasanya ok berbanding Krimer Pekat Manis…hehehe

Tapi untuk sementara waktu pakai jerla krimer pekat manis kan… sebab susu bervitmain ni mahal tul setin..hehehe

Tapi mas apantang aku tetap nak request susu bervitamin, sebab aku rasa sedap lagi susu bervitmain dr krimer pekat manis..

ishk…berapa banyak da perkataan susu aku tulis..hahaha..jenuh nak sebut..hehehe

Nota kaki : Selingan ahad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Responses to “Antara susu berVitamin & Krimer Pekat Manis mana yang BEST?”

  1. lydzar says:

    saya tak pernah pon beli susu mcm ni hehe..mmg kurang sket minum susu pekat manis ni

  2. Susu CAP JUNJUNG lagi besh….hik3x…

  3. yatie says:

    rasanya dalam setahun sekali je kot beli. kiterang tak minum susu pekat manis. selalu minum bersusu dgn fresh milk.

Leave a Reply

CommentLuv badge



%d bloggers like this: