Huzaiman di dera!!

Ok… meh kita bercerita pasal Huzaiman lagi…

Tau la dia comel, hensem, kacak dan sedap untuk di gomol….keh3…

huzaiman

Sebelah Huzaiman adalah Azrie, kira 2 pupu la … sebab dia anak Cik Yutt sepupu aku…

Umur dia eemmm… tetiba macam lupa lak.. padahal baru jer g umah mak cik aku sambut hari jadi dia yang Pertama …keh3…. Kira bezanya ngan Huzaiman adalah 6 bulan la yek..

huzaiman

Memula dia duduk kat tepi Huzaiman.. main cak.. cak dulu…

kendian

.

.

.

.

huzaiman

Beralih ke belakang Huzaiman lak..

Kendian…

.

.

.

.

.

.

huzaiman

Dah ada di belakang Huzaiman sambil ucsap2 kepala dia…

kendian……

.

.

.

.

.

.

 

 

huzaiman

Ohw tidak…… dengan sepantas kilat dia cuba menerkam Huzaiman……

Adoi….. sebaik la tangan tak masuk mata….. ishk… bahaya tul la dia ni… Dulu kakak Azri si Azyana yang gigit, tapi bukan gigit Huzaiman.. dia gigit Zulfadhli.. habis berbekas dahi Zulfadhli..

zulfadhli

Lama juga la kesan nak ilang..keh3…. sekarang si Azrie (adik Azyana) pula yang nak terkam Huzaiman…

Nota kaki : Kanak2 biasala.. geram ngan baby kannnn…hehehe…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comments

  1. fiezaradzi says:

    kalau kita yg besar ni pun rasa geram dgn budak2, budak2 kecik tak tau la cm mana.. pun risau lau de budak2 kecik dekat dgn anak2 kecik ni.. haha.. tak leh nak lari kan.. tapi lau dah jadi, takkan kita nak marah dia lak kan… haha. bdak2.. tapi lau sampai gigit tu, luluh hati.. huhu..

    nasib baik anak 1st tak de la geram sesangat dgn adik die kat rumah tu.. lau tak, susah hati..
    fiezaradzi´s last blog post ..10 Jawapan Tag 2 in 1 Yang Cantik

Leave a Reply

CommentLuv badge