[IKLAN] Produk MIRACLE TAB yang memang miracle!

Pernah dengar PRODUCT MIRACLE TAB ? 
Untuk pengetahuan semua, PRODUCT MIRACLE TAB ni ada beberapa barang iaitu :
  • Tab RA
  • Tab Soap ( HOT SELLING)
  • HD Glow Essence.
Produck kecantikan daripada Korea ni dah lama digunakan oleh selebriti-selebriti Hollywood dan Bollywood untuk mengekalkan wajah yang cantik dan sihat. Produk ni jugak pernah dinobatkan sebagai makanan para bidadari kayangan oleh sebuah majalah Korea.Rahsia kecantikan selebriti ni menjadi tanda tanya kerana produk ni hanya boleh didapati oleh golongan selebriti dan ternama sahaja.
http://3.bp.blogspot.com/-AlgqYVT9Efw/T5lK9LsBvoI/AAAAAAAAB_8/-hfd5rNC6aQ/s1600/SKINROUTINEII.jpg

*********************************************************************

tab soap

TAB SOAP : RM70 / 125 gram

Daripada pengeluar sama Tab EX & XY, memperkenalkan pembersih muka khusus yang direka khas untuk merawat kulit bermasalah, terutamanya berhiperpigmentasi dan jerawat, sebagai kombinasi kepada Tab EX dan XY untuk kesan rawatan yang lebih menyeluruh dari luar dan dalam.
KEBAIKAN MIRACLE TAB FACIAL SOAP :
  • Anti pigmentasi
  • Anti-jerawat
  • mengurangkan kesan penuaan
  • menghilangkan Melasma
  • Parut luka & jerawat
  • mengecilkan liang roma
  • membuang toksin kulit
  • meratakan warna & mencerahkan kulit
  • merawat kulit secara keseluruhan yang menjanjikan anda kulit yang sihat, halus, cerah berseri tanpa cela.
CARA PENGUNAAN :
  1. Untuk kesan yang maksimum yaya suggestkan guna sabun 2-4 kali sehari.Buihkan, urut kat muka & badan (ataupun kat tempat-tempat nak cerah macam ketiak ke, leher ke, atau celah-celah peha). Biarkan dalam 2-4 minit, kemudian bilaskan.
  2. Normally, dalam minggu pertama, kulit akan rasa pedih sikit. Sebabnya, sabun nak gantikan kulit bermasalah kepada kulit yang halus gebus gitu. So jangan risau ye, teruskan penggunaan sabun. Lama-lama rasa pedih tu akan hilang dengan sendirinya, muka pun akan makin lembut dan licin 🙂 Tapi, tak semua tau yang akan rasa pedih tu, depends pada kulit masing-masing
Sebagai alternatif, sabun ni juga boleh dijadikan mask jugak tauuu. Haaa, berbaloi-baloi, satu buku sabun ni boleh guna 2 in 1 sekali gus. Pencuci muka dan mask. Gunakan seminggu 3x.
Caranya: JANGAN basahkan muka, buihkan sabun, kemudian urut lembut kat kulit. Biarkan selama 5-6 minit, kemudian
bilas.
******************************************************************
Produk minuman EX RA – RM130/20 sachet
Produk minuman EX RA. 

– Bagi sesiapa yang sebelum ni pernah consume dengan TAB EX (tablets) dan juga yang tak sempat/berkesempatan nak beli, Irine highly recommend this product. Ramai yang bagi testimoni, EX RA ni lagi better than Tab Ex yang sebelum ni 🙂

Kandungan EX RA:
Protein IllumiCel Complex™
menghalang pemurungan sel kulit berlaku dengan memberikan setiap satunya nutrisi yang diperlukan seterusnya membuatkannya bercahaya dan sihat. Memberikannya traslucensi dari semua lapisan kulit, membalikan setiap sinar cahaya sehinggakan kulit kelihatan seaakan bercahaya dari dalam. Spectrum cahaya bukan sahaja dibalikkan dari permukaan kulit, tetapi juga dari dalam kulit.

Protein Fruitrix Nutrients™
menyegarkan kulit dan membekalkan kulit dengan nutrisi buah-buahan semulajadi yang terbaik, menghalang radikal bebas menyerang kulit, memperbaiki jaringan kulit yang rosak, sehingga kulit tampak licin, muda dan bebas dari sebarang masalah.

Kedua-dua protein diadun dalam serbuk yang mudah larut serta partikel halus senang diserap oleh badan, seterusnya dihantar ke bahagian dalam kulit yang memberikan hasil dramatik dalam masa yang pantas.

CARA PENGUNAAN :

  • Masukkan serbuk minuman kecantikan EX Radiance Activator ke dalam segelas air sejuk (atau suhu bilik) dan kacau.
  • Minum serta merta. Jangan guna air panas. Satu sachet selepas sarapan/sahur + Satu sachet  sebelum tidur.
  •   Kalau nak lagi sedap, letak air dalam bekas air (tupperware), then masukkan RA. Tutup bekas and shake. Lepas tu baru tuang dalam gelas 🙂
    * tuang air dalam segelas air sejuk tauuu(atau suhu bilik). JANGAN AIR PANAS. Kalau suam sejuk takpe, jangan suam panas.
Bangun pagi esok tu, cuba tengok cepat-cepat muka dekat cermin, memang segar sangattt muka! Tak caya, cuba try buat dan minum EX RA ni 🙂 Rasa EX RA ni macam air buah-buah sikit (fruits flavour). Sedap ^_^
******************************************************************

tab hd

HD Glow Essence : RM80 / 50ml

KEBAIKAN HD GLOW ESSENCE :
Produk yang paling best dan paling melengkapkan antara ketiga-ketiga barang yang terangkan satu persatu tadi. Satu lagi rahsia kecantikan kulit sihat. Yang ni lebih kepada menaikkan seri kulit kusam serta tidak bermaya. HD akan memperbaharui kulit dengan lembut, sambil memperbaiki kehalusan dan kecantikan tekstur kulit. Molekul pelembab unik yang halus dalam product ni dapat diserap jauh untuk merawat kulit disamping mengecilkan pori-pori dan bebas daripada stress serta serangan radikal. Essence pelembab dan pencerah ni mampu mengurangkan ketidaksempurnaan kulit wajah daripada bebas luka, jerawat, bintik-bintik penuaan dan kedutan serta menyekatakan warna kulit. Membantu memelihara dan menjaga sel-sel kulit walau dalam keadaan kulit yang rosak teruk. Ia tidak menyumbat pori, tiada pewarna dan pewangi tambahan. Diuji di bawah kawalan dermatologis. Jangan risau, Hd Glow Essence ni sesuai untuk semua jenis kulit termasuk jenis kulit yang sensitif:

CARA PENGUNAAN :

  1. Gunakan HD selepas mencuci muka (disyorkan menggunakan TAB SOAP). Titikkan HD ke tapak tangan yang bersih, kemudian ratakan ke seluruh wajah dan leher dengan perlahan-lahan
  2. HD boleh digunakan bersama toner/pelembab/krim/make-up.

** Kesan yang diterima adalah berbeza mengikut individu

Produk MIRACLE TAB yang memang miracle!
TAB SOAP : RM70 / 125 gram
HD Glow Essence : RM80 / 50ml
Produk minuman EX RA – RM130/20 sachet

**POSTAGE : SEMENANJUNG -RM 6/ SABAH SARAWAK -RM10**

Berminat??

Sila emel ke : sumijelly99@yahoo.com untuk cara-cara pembayaran dan pembelian.

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments

Leave a Reply