Akhirnya… RECLINER sampai jua

On May 3, 2012, in Anak-anak, Peraduan, by Sumijelly

Akhirnya… RECLINER dari Cavenzi sudah pun tiba di rumah…hehehe…

Sabar yek.. untuk mengetahui kisah lanjut di sebalik RECLINER ni.. nanti saya akan cerita… nak karang ayat dulu.. nanti senang sikit nak cerita panjang…

Gambar pun banyak yang belum transfer ke komputer… ewahhhhh… dah ada RECLINER ni.. anak-anak pula yang berebut ngan ibu nya nak duduk..hik3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Responses to “Akhirnya… RECLINER sampai jua”

  1. farra says:

    menarik ni… kalau duduk sti tak mau bangun… ^^
    farra´s last blog post ..getting bored…

  2. ejam says:

    Alhamdulillah dapat juga…
    tak sabar nak tunggu cerita lanjut yg membawa happy ending ini…
    kuasa media sosial terbukti ker kak?
    ejam´s last blog post ..TF Value Mart Cawangan Temerloh Kini Dibuka

  3. yanmie says:

    Salam Kak,

    Alhamdulillah dah sampai ye, syukur…ehehee lepas ni adalah yang jadi berat montot hahahhahaha :D
    yanmie´s last blog post ..Muzium Samudera Melaka

  4. benda baru sure la syok nak guna.. hehehe.. anyway tahniah ye.. setelah sekian lama dpt jugak kannn..:)
    mama maman aka yana´s last blog post ..Mood merundum.. sayu hati ini

  5. Kujie says:

    nnt entri letak gambar posing byk2 tau…hihi
    Kujie´s last blog post ..ketinggalan anda begitu teruk

  6. myvitrd says:

    akhirnya tertunai hasrat dihati.. Pergi ambil ke org tu hantar (sabarlah kan sumi kata dia nak cerita nanti.. lagi mau tanya.. hehehe)
    myvitrd´s last blog post ..Layan Western Food Sambil Tengok Bola

  7. sw33tdarling says:

    kena amik sendiri ker…? kuasa sumijelly.com mmg gerun jer cavenzi tuu
    sw33tdarling´s last blog post ..Santapan Mata

  8. Memang aku tunggu sangat pasal recliner nie… tapi pusing kot mana pun ko memang nak benda alah nie kan…. hahahahaha
    hazman aka species1980´s last blog post ..Review Promosi LUNCH FOR 2 di Restoran ENAK KL STARHILL

Leave a Reply

CommentLuv badge



%d bloggers like this: