Selamat Pengantin Baru Helena!!

Semalam hari Sabtu ada majlis perkahwinan Helena… eh.. takkan tak kenal kot?? ala.. yang rajin invite kengkawan tengok movie tu la….

Eceh..ceh… lawanya pengantin ni… ha.. kenal tak?? dah tempek gambar pun tak kenal lagi memangla…. heheheeh

Jadi saya pergi lewat sikit maklum la datang nak jumpa pengantin kan.. kalu datang awal… pengantin kompen lom sampai lagi… jadi saya sampai dalam pukul 3 ptg kot.. kalu tak silap…hehehe

Sedap makanan nya… dan ada choki-choki lagi.. suka la anak saya.. sbb dapat gula2 FREE…hahahaha

Saya dah janjji ngan adik saya berjumpa di situ saja… maklum la.. masing2 dari tempat yang berbeza kan….eh… Aus pun ada,,, dan ada la 2 orang blogger menegur saya…

Maaf la.. saya kurang ingat nama blogger tu… tapi sangat2 berterima kasih kerana sudi menegur kak sumi..hik3

Kepada Helena dan pasangan nya… kak sumi ucapkan “Selamat Pengantin Baru”dan semoga berkekalan hingga ke akhir hayat. Cepat2 timang anak yek…hehehehe

Emm…. pas ni sapa punya majlis pula?? jangan lupa ajak yek.. insya allah.. kalu dekat dan ada masa boleh la saya pergi…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Comments

  1. myvitrd May 6, 2012
  2. Sky0ne May 6, 2012

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge