Apabila Hamzah masuk TV….

On May 12, 2012, in Blog, by Sumijelly

Kalu sesiapa tengah tengok TV 1, leh la cepat2 buka TV1… tengah bersiaran di Generasi Y..

Sapa lagi kalu bukan blogger yang top..Hamzah dan juga Fatin Liyana Suhana….

 

Ok… cukup besar tak saya letak gambar Hamzah ni??

Ini lah dia pengasas blog www.terbangtinggitinggi.com… dan saya juga yang mendaftar blog dia di NetKL…(ok..sempat promote lagi..) hahahahaha

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Responses to “Apabila Hamzah masuk TV….”

  1. eyriqazz says:

    fatin liyana? bukan fatin suhana ke tu?hik3…

    mak ikan bila nak masuk tb?
    eyriqazz´s last blog post ..Kenapa Perlu Undi Eyriqazz di Digi Wwwow Awards

  2. mohd faez says:

    fatin liyana pun bulehhh
    mohd faez´s last blog post ..Tips ke rumah Bakal Mertua

  3. myvitrd says:

    wah Mat tiger bila pulak nak masuk tv juga.. Duta Cavenci pun bila nak masuk tv juga.. hehehe
    myvitrd´s last blog post ..Sesi Terjah Mom & Baby Expo 2012

  4. KiD says:

    saya dah masuk tv9 dulu dah.. hehehehee
    KiD´s last blog post ..Giveaway HAZMAN VS FOOD | FINAL DAY

  5. Tapi yang tak tahan tu dia guna nama HAMZAH IAN…. tak citer nama sebenar …. hahahahaha
    hazman aka species1980´s last blog post ..SATAY KING tajaan MATJOE.COM memang LAZAT !!!!

  6. iAwani says:

    …masuk tv tu dah cukup membanggakan.. tahniah!
    iAwani´s last blog post ..Research In Motion Bertaruh Pada BlackBerry 10

  7. 1st time dgr blog dia..jom terjah
    Zarul Umbrella´s last blog post ..Tora Datang Lagi Bersama Ding Dang

Leave a Reply

CommentLuv badge



%d bloggers like this: