Huzaiman sudah tumbuh GIGI!

Semalam, semasa bagi dia minum air putih dalam cawan, tetiba macam ada bunyi pelik… ialah.. selama ni kalu minum tak pernah berbunyi cawan tu… semalam ada pula bunyi…

Sekali tengok kat gusinya……. wahhhhhhhh……. SUDAH TUMBUH GIGI!!!!!!!!!

Tu dia…. sebatang sudah naik… tak lama lagi naik lagi sebatang… adehhhhh………

Kalu dia dah tumbuh gigi…. nampak gayanya saya kene berhati-hati la… silap hari bulan kalu dia geram.. mau kene gigit ni… tu pun semalam dia dah cuba mengigit ayahnya…hahahaha

Lagi 4 hari Huzaiman bakal berusia 1 tahun….cepat sungguh dia membesar……

Sekarang dia dah pandai berjalan sorang2 tanpa di pimpin.. suka dia dapat menjelajah seluruh rumah tanpa gangguan…. dan dah mula juga memanjat tangga…adehhh…

Nampaknya kene jaga dia lebih ni.. sebab bila dah pandai memanjat-manjat ni… bahaya la pulak.. takut terjatuh jer…huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments

    • Sumijelly says:

      @phreak-id,
      jangan paksa dia… sambil mandi kit apun gosok la gigi…. lama2 anak tu akan sendiri gosok tanpa di suruh…

      tapi kalu takut mulut dia berbau.. lap lidah dia ngan kain basah…. pas tubagi tau.. klau tak nak kain masuk mulut.. gosok la gigi..hik3

Leave a Reply

CommentLuv badge