Surat untuk Jejai (Teratakarmo)

Surat untuk Jejai

Assalamualaikum Jejai,

Semoga sentiasa sihat walafiat di smaping keluarga tersayang. Sesungguhnya amat berat hati ini bila ingin membuat entry untuk ko… (biasa bahasakan dengan Jejai, ko aku jer…hehehe) Aku paham… ko mesti tak suka kan?? sebab sekarang orang ramai dah mula tahu penyakit ko…

Jejai,
Aku kenal ko bukan semalam tau.. dah lama.. tapi betul la.. kali terakhir aku jumpa ko makan-makan kat Restoran Satay King, Sg Kantan tu…… selepas tu aku dah tak jumpa ko.. sekadar bertegur sapa melalui Fb @ Twitter jer…

Jejai,
Aku dah tau lama penyakit ko.. tapi seperti biasa, orang kata RAHSIA, jadi aku pun berahsia la juga kan… tapi kalu dah masuk sampai TAHAP 4 Kanser paru-paru tu.. aku rasa memang patut kami semua bertindak membantu ko la …

Jejai,
Ko ngan Maz tu bukan sesiapa lagi dengan kami.. dah macam 1 family tau… kalu aku sayang ko, bermakna aku sayang seluruh family ko… aku tak mahu ko dalam kesusahan malah dalam kesedihan…

Dengan itu aku terpaksa juga buat surat ini untuk ko… untuk membantu ko dari segala-galanya… Jadi pada mereka yang ingin membantu Jejai atau lebih di kenali Teratakamor boleh lah salurkan bantuan ke akaun :

Maybank Acc Je Jai : 164351079691 (Azhar Bin Ramli)

Maybank Acc  Acc No : 164089741562 (wife Je JAI ,Mazliana Othman )

Semoga dengan bantuan ini dapatlah meringgankan beban ko Jai……

Dikesempatan ini aku ucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin untuk ko sekeluarga……

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments

  1. Pingback: SAVE JE JAI
  2. Pingback: SAVE JE JAI

Leave a Reply

CommentLuv badge