Keputusan dan pemenangnya ialah…………

Eh….eh.. tak sangka pula ramai gak yang joint GA ringkas yang saya buat semalam..hik3. Ala rujuk la entry ni Tukar duit sempena Hari Raya

Ishk..ishk.. ramai tul bagi jumlah yang besar…besar… saya ni keje kerajaan jer kan? Jadi tak derla banyak mana nak g tukar duitnya pun…

Jadi jumlahnya adalah :

RM750.00

Maka, pemenangnya adalah :

 
Nama : Daddydee
Emel : daddydee.net@gmail.com
URL Blog : http://www.daddydee.net

 

Haaa….tula, sapa suh tak nak teka betul-betul kan?? tengok kan dah terlepas RM10.00..hik3

Okla.. kepada para pemenang, sila emelkan no akaun bank anda sama ada CIMB @ MAYBANK ke emel sumijelly99@yahoo.com sebelum pukul 5.00 petang pada 02.08.2013 Hari Jumaat yek..

Jika hadiah tidak di tuntut, segala surat menyurat dan rayuan tidak diterima…  dah nama pun peraduan ringkas, jadi saya pun nak bagi secara ringkas..hik3

Pada yang tak menang, jangan risau, akan ada  dari masa ke semasa yel…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge