Selamat Hari Jadi Danial yang ke 9!

Alhamdulilah…… hari ni 15.12.2013…..

Teringat kembali 9 tahun yang lalu ketika saat melahirkan Danial dalam keadaan kecemasan…hik3. Sepatutnya tarikh bersalin 28.12.2004 tapi dah nak kuar awal… kene bedah la kan…

05/2005

Ini gambar ketika berusia 5 bulan …… kemain montel lagi…

Maklumla anak pertama..kemain dia.. apa nak sumer dapat..hik3

11/2013

Ini pula ketika berusia 8 tahun 11 bulan..hik3

Sekarang ni.. apa2 hal kene mengalah ngan adik2 nya.. sebab dah jadi yang pertama kan?

Alhamdulilah… semakin hari semakin membesar dah Danial.. ini bermakna¬† ibunya pun makin tua juga….

Setiap hari ada jer perangai dan gelagat yang baru muncul…. ibu pun makin lama pening pala… macam2 ragam dah di lakukan….

Ibu sentiasa doakan Danial menjadi anak yang soleh dan juga dapat membanggakan ibu di masa hadapan tak kira dalam apa jua bidang…

Ibu ucapkan selamat hari jadi, semoga panjang umur serta di berikan kesihatan yang baik sepanjang hidup…..

Selamat hari jadi sayang……….. rajin2 belajar yek!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One comment

Leave a Reply

CommentLuv badge