Bila sesekali menggunakan monopod

Hari tu, opismate saya bawa monopod ke pejabat… apa lagi saya pun pinjam la kejap kan….hahahaha

Saya guna kamera jer ni….

Sync kan dengan hp samsung, jadi boleh jadikan hp sebagai remote tuk ambik gambar…..

Tapi saya dah beli pun tuk diri sendiri

cuma macam biasala… dah beli mesti tak pakai… tapi kalu orang punya cepat jer pakai kan…hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge