Sertai Kempen “Maximum Comfort, Maximum Movement”!

Hai semua….

Sapa suka masuk peraduan angkat tangan??hehehhe

Ok ni saya nak war-warkan ada peraduan untuk para ibubapa yang memiliki anak-anak yang berumur 6 bulan hingga 3 tahun untuk menyertai pertandingan “Huggies® Dry Pants: Most Comfortable Baby Search” ini.

Nak pula anak-anak memakai lampin pakai buang Huggies® Dry Pants lagi la sesuai kan?? Tak kira lelaki dan permepuan, semua boleh masuk tau,

Jadi untuk maklumat lanjut, boleh la baca entry saya ini sehingga habis. yek ibubapa! 🙂

Huggies Dry Pants Maximum Comfort Maximum Movement

Sertai Kempen “Maximum Comfort, Maximum Movement”!

Sertailah kempen ini yang meraikan keperluan anak-anak kecil untuk bergerak bebas supaya mereka dapat menerokai dan menyelami dunia sekeliling mereka yang menakjubkan!

Kempen Huggies® ‘Maximum Comfort, Maximum Movement’ melibatkan pengguna dengan cara bersepadu, menggunakan pelbagai saluran seperti di TV, digital, peragaan, promosi dan pemberian sampel percuma di kedai, siri jelajah dan melalui laman web Huggies® Malaysia, serta aktiviti berasaskan pengalaman, termasuk “Huggies® Dry Pants: Most Comfortable Baby Search” di seluruh negara.

Sempena dengan Kempen “Maximum Comfort, Maximum Movement” ini, Huggies® Dry Pants mempelawa ibu bapa (dan si manja tersayang mereka yang berumur 6 bulan hingga 3 tahun) untuk mengalami keselesaan terunggul lampin seluar dan memenangi hadiah wang tunai dan barangan bernilai lebih RM20,000 serta peluang seumur hidup untuk menjadi tumpuan utama dalam pengiklanan jenama dan inisiatif promosi.
Kempen ini bermula dari sekarang dan akan berakhir pada 1 Ogos 2014

Untuk menyertai pertandingan “Huggies® Dry Pants: Most Comfortable Baby Search” ini anda perlu :

  • hantarkan sekeping gambar ‘gerak atau aksi selesa istimewa’ anak anda bersama dengan borang pendaftaran yang telah dilengkapkan dengan bukti pembelian Huggies® Dry Pants dalam satu resit.

Borang pendaftaran boleh didapati di semua kedai yang mengambil bahagian, dan kedai terpilih akan menyediakan gerai gambar khas di mana anda boleh mengambil gambar si bintang kecil anda dan menyerahkan gambar dan borang penyertaan pada masa itu juga.

Sementara itu, ibu-ibu juga boleh menyertai peraduan bayi ini di siri jelajah Huggies® Dry Pants yang akan diadakan di pelbagai pasar raya besar and pasar raya di seluruh negara sehingga akhir Julai dan nikmati promosi menarik dan aktiviti yang menyeronokkan pada acara itu.

Peserta cilik dengan pergerakan yang paling unik akan memenangi hadiah menarik iaitu

  • RM 10,000 (hadiah utama),
  • RM 7,000 (hadiah pertama)
  • RM 4,000 (hadiah kedua)
  • 7 hadiah sagu hati yang berupa bekalan Huggies® Dry Pants selama enam bulan.

Selain itu, kesemua 10 pemenang akan mendapat peluang seumur hidup untuk membintangi iklan atau bahan promosi Huggies®.

Jadi, biarkan anak anda mengalami keselesaan maksimum, pergerakan maksimum dengan Huggies® Dry Pants, satu-satunya lampin yang direka untuk keselesaan terunggul, serasi dengan punggung bayi serta memberi kebebasan bergerak kepada bayi dan kanak-kanak yang aktif!

Senang bukan? Jadi jangan lepaskan peluang ini untuk menyertai pertandingan ini dan memenangi perlbagai hadiah menarik.

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai Huggies® Dry Pants dan “Most Comfortable Baby Search”, sila hubungi :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply