Selamat Hari Raya Aidilfitri 1435H

Salam Syawal semua…

Hari ni Syawal yang ke 6, baru berkesempatan nak online… sebelum raya tu patut leh jer wat schdule entry..tp mood nak menaip tak ada…hahahaha

Pastu nak ambik gambar raya pun tak sempat..hahaha

Ni jerla sempat bergambar bersama… tapi dah pakai baju jalan jerla…wakakaka

Jadi masih lagi kan sempat nak wat ucapan raya kan??

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1435H untuk semua pembaca sumijelly.com dan juga sesiapa yang mengenli diri ini…

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge