Masih dalam mood Raya ke?

Ada ker yang dah bekerja pada hari raya 4?? hehehehe

Raya ke 4 dan ke 5 sekolah masih cuti… tapi pejabat lain masih beroperasi seperti biasa.. cuma mungkin kurang orang jer… bukan la tak ada orang kan??

Tapi dalam masa seminggu raya … memang masih dalam mood raya… nak keje pun malas.. kafetaria kat pejabat pun tutup hahahaha…….

Apa-apa pun.. sapa yang bekerja pada hari ni, selamat bekerja yek….

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge