Program Bantuan Masuk Sekolah untuk Ahli Tawas

Minggu lepas dapat SMS dari Tawas untuk pemgambilan Program Bantuan Masuk Sekolah untuk Ahli Tawas

Apa lagi.. terus cakap kat myIR suh g kan…hehehe

Mujur wat hari ahad kan..hehehe

Tapi korang agak la kan.. dah habis sesi membeli belah pakaian sekolah kan….

Apa lagi RM50 tu beli la barangan tuk buat bekalan g sekolah.. macam nugget, roti, air, dan adalah beli kan songkok sekolah agama derang.. RM2 ko.. apa lagi rembat 5 songkok la… hahaha

Kene guna hari yang sama seblum pukul 5 petang kat Giant Prima Saujana tu….

Jadi abang-abang nya kene la ucapkan terima kasih kat Zulfadhli.. sebab dia yang dapat baucer tu…hahahaha

Okla.. dah orang bagi kan.. kita ambik aja..hehehe. Jadi pada yang belum daftar TAWAS tu.. daftarkan cepat-cepat… sebab rezeki ni kita tak tahu kan bila datang.. ada ambik.. tak ada kita biarkan aja..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge