Jamuan Raya Bahagian Kewangan

Ok… ok… sambung entry blog lak.. bhusann nya.. blog tak aktfi…hahaha

28 July 2016 – Khamis

23 Syawal 1437H

Tahun ni adalah tahun pertama duduk di Bahagian Kewangan.. sebelum ni dekat 8 tahun duduk kat Bahagian IT…hahaha

Kira tahun beraya ngan kengkawan baru dan juga bos baru..hik3

Kuih raya letak kat rak jer… hahaha

Susun semua jer.. nak makan ambik ler sendiri… siap ada yang bawa balik ko… sebab dalam bekas dah..hahaha

Dessert…

Tak banyak pun..hehehe

Nasi impit memang kene ada.. rendang… ayam.. lemang

Hari tu menu utama adalah Nasi Minyak… di pasangkan dengan ayam masak merah..hehehe

Selfie la kejap..hahaha

Asal ada orang saya suh selfie..kah3

Ohya…

Menu yang paling saya sukaaaa……… LAKSA JOHOR… hahaha

Sekali makan terus jatuh cinta.. sedap ko kakak ni buat kuahnya,…

Aksi rakan-rakan bila ajak bergambar…hahaha

Pantang di halakan kamera.. laju jer berposing…

Ni geng beli baju 1 papan.. bahagi 6 orang.. wakakak

Eh.. tak la.. kebetulan jer… warna hampir sama…

Sebagai penutup…

Terima la posing kulit Album dari kami…album apa nak kuar tak tahu lagi…kah3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One comment

Leave a Reply

CommentLuv badge