Bergambar dengan kenderaan rasmi POLIS

Sabtu lepas SKJ4 ada wat Hari Karnival… ala.. macam Hari Kantin.. tapi tak panggil Hari Kantin.. panggil Karnival pula…hehehe

Zulfadhli masuk acara sukaneka… jadi yang abang-abang nya sibuk gak nak datang.. menghabiskan duit ler.. beli kupon RM10 sorang satu.. untuk masuk rumah hantu la.. main game la.. emm.. nama pun budak-budak.. nak main jerla…

Saya tinjau-tinjau jer.. tengok gelagat anak- anak kan… tetiba nanpak satu sudut kenderaan polis.. so fikir mungkin mereka di arahkan menjaga keselamatan pelajar…

Tapi tengok ramai lak yang sibuk bergambar…eh..eh.. boleh bergambar la.. apa lagi… mestila ajak anak-anak..hahaha

Kemain bergambar anak-anak atas motor….

Suka la Zulfadhli dan Huzaiman dapat naik motor polis…hehehehe

Baik sungguh hati polis tu…

Tolong naikkan Huzaiman atas motor..hehehhee… rajin melayan anak-anak yang nak naik motor ni…

Sebelum balik.. sempat la berposing depan kereta polis..hehehe

Emm… bukan ada sebab nak naik kereta polis kan… jadi jangan la ada sebab nak naik kereta polis ni selain ada pameran jer..hik3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One comment

Leave a Reply

CommentLuv badge