Majlis Anugerah Kecemerlangan Akademik Tahun 2016

Emmm.. lama dah tak update ni.. cerita banyak nak update tapi x ada masa.. sibuk sungguh la…

Cuti sekolah pun dah bermula… anak-anak dah ada kat rumah… entah la nak kemana pun tak tahu lagi.. hahaha. Sebelum cuti sekolah macam-macam acara settlekan ….

Tahun ni saya rasa macam sangat padat aktiviti.. mungkin sebab Danial tahun terakhir di Sekolah Rendah.. dan macam-macam perlu di lakukan kan?

Puas saya cari tahun lepas punya Majlis Anugerah Kecemerlangan Akademik tapi tak jumpa.. emm.. tak update la tu.. hahahaha.. Jadi tahun ni nak update juga walaupun anugerah nya x sehebat anak-anak orang lain..hehehe

25 November 2016

Hari terakhir minggu persekolahan tu hari rupanya ada juga Majlis Anugerah Kecemerlangan ni.. saya ingatkan tak ada…hahahaha

Pastu Zulfadhli bagi la surat suh hadir.. ok nama dia pun ada dapar anugerah.. kali ni untuk Anugerah Kehadiran Terbaik..hehehe Tak perla janjji ada…

Danial dan Zulfadhli dapat.. Iskandar tak dapat sebab dia MC lebih awal dari cuti sekolah..hahaha

 

Ini adalah tahun pertama Zulfadhli dapat… tak perla.. pelan-pelan.. yang penting belajar dan faham apa yang cikgu ajar…

 

Untuk Danial pula adalah tahun terakhir di Sekolah Rendah.. lepas ni melangkah ke alam menengah pula…

Semoga tahun akan mendatang semua anak-anak ibu cemerlang…. tak kira di mana jua berada.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One comment

Leave a Reply

CommentLuv badge