Jaket A dan B dari Milo dah dapat

Bab mengumpul plastik milo memang kesukaan saya….hahahhaa

Jadi memang dari awal tahun dah kumpul.. sebab tahu akan ada pengumpulan pembungkus milo ni kan…hahaha

Dari tahun lepas gigih g pos.. hahaha…

Tebus pun untuk anak-anak jer.. maklum la anak-anak kan semua lelaki… jadi sesuai la untuk mereka….

Jaket A dan Jaket B dah sampai….

Saya tebus size S dan M jer… tak teringat nak tebus semua size kan.. teringat pula ada anak kakak saya sorang tu… hahahaha

Jadi untuk Jaket C dn D dalam proses penghantaran.. nanti dah ada .. sy update yek….

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One comment

Leave a Reply

CommentLuv badge