LEGO: Cities Of Wonders

SERTAI pembinaan Cities of Wonder yang mengujakan sempena kempen #BuildAmazingMY LEGO sempena cuti sekolah ini.

Kempen ##BuildAmazingMY LEGO Malaysia ini juga diadakan bertujuan memupuk minda kreatif dalam kalangan kanak-kanak, menjadikan imaginasi mereka ke dalam sesuatu yang boleh disentuh dan masa melalui proses membina LEGO.

Terdapat juga pelbagai acara menarik lain yang boleh dilakukan antaranya meneroka minifigures Cities of Wonder yang cukup mengujakan. Diilhamkan oleh siri LEGO City dan LEGO Friends, Cities of Wonder di Pavilion KL ini direka seperti sebuah bandar LEGO bersaiz kecil dan membolehkan pengunjung menerokainya.

Terdapat juga pelbagai aktiviti lain yang mengujakan menanti pengunjung sepanjang kempen ini berlangsung termasuk mendapatkan semua pelekat di pasport Cities of Wonder. seperti :

Station 1
EMMA’S PHOTO STUDIO
– Sertai 5 LEGO Friends dalam studio gambar Emma dan membina kamera LEGO mini.

Station 2
STEPHANIE’S CUPCAKE KITCHEN
-Stephanie memasak terlalu banyak kek cawan! Bantu dia menghias mereka menggunakan hanya batu-bata LEGO.

Station 3
POLICE STATION
– Kenal pasti penyangak dengan menyiapkan mozek menawan mereka.

Station 4
JUNGLE
– Terokai hutan CITY dan mencari berlian merah sebelum penjahat mendapatinya.

Seronok kan anak2? Ada juga aktiviti sempena cuti sekolah ini walaupun bulan Ramadhan.

Sempena Cities of Wonder, kempen ini juga menampilkan pertandingan #BuildAmazingMY.

Kempen #BuildAmazingMY LEGO Malaysia bermula 25 Mei hingga 4 Jun seluruh negara di Facebook dan Instagram dan juga pelancaran empat LimitedEdition Malaysian Cultural Mini Builds.

Kawasan Permainan #BuildAmazingMY yang hebat!

Kalau ada aktiviti LEGO® mestila ada tempat mainan nya kan? Di Bandaraya Wonder Pavilion KL, anak2 mendapat satu kawasan permainan bebas untuk membina bandar raya impian hebat mereka , dan setiap model siap akan mempamerkan di kawasan pameran kami.

Lihat la.. begitu khusyuk anak-anak semua kalau dapat bermain lego.. leka dan menyeronokkan… Mereka dapat mebina mainan sendiri dengan bebas dan seronok!

Jangan lepas kan peluang untuk mendapatkan 4 LimitedEdition Malaysian Cultural Mini Builds di kedai-kedai terpilih.

Edisi terhad binaan mini budaya Malaysia yang terdiri daripada bunga kebangsaan, rumah kampung tradisional, wau dan ketupat, akan dikeluarkan pada setiap Sabtu mulai 27 Mei hingga 17 Jun.

Ia boleh diperoleh menerusi pembelian produk Lego bernilai RM300 di kedai Toys ‘R’ Us yang terpilih dan kedai Lego yang diperakui

Untuk maklumat lanjut mengenai kempen #BuildAmazingMY LEGO ini, layari LEGO Malaysia’s Facebook, www.facebook. com/LEGOMalaysia. official dan hashtags #BuildAmazingMY #LEGOMY.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One comment

Leave a Reply