Projek langsir raya yang tertangguh

Hahahaha.. bunyi kemain gah….. tapi sebenarnya tak derla sehebat mana…

Kain langsir ni dah lama beliii………. entah la tak hengat tahun berapa? Tahun 2013 ke? Tahun 2014 ke? entah la.. lupa…

Pastu konon nak wat langsit tutup dapur… tapi macam biasa myIR malas nak layan kehendak saya…hahahaha

Pastu konon nak buat langsir.. hantar kat orang minta tolong jahitkan.. ala jahit lurus jerla kan… tapi tak bersiap..hahaha

Sudah nya…… nekad gak nak buat.. g le pinjam mesin jahit jiran setaman……

Dah dapat mesin… kene la google sendiri penggunaan nya

Giler ko kalau main guna tak google.. kang rosak wat naya jer… tak pepasal kene ganti….

Maka bermula la menjahit…

Sebenarnya nak jahit tepi jer… kelim kan.. tapi di sebabkan tak jahit tepi.. say akelimkan ke dalam jerla.. pastu jahitttttt…

Gasak la.. atas kecik.. turun kebawah besar lak.. hahahaha

Dah tu jahit tempat cangkuk langsir lak…

Jahir lurus.. tekan jerla pedal mesin kan…..hahahaha

akhirnya…………………

Tadaaaaaaa.. siap juga.. hahaha

ala.. wat langsir tuk ruang tamu jer.. dalam bilik tak yah la yek.. bukan ada yang nak nengok..wakakaka

Konon nak jahit tempat ikat langsir.. malas lak nak gunting2

Tu beli jerla kat luar nanti.. lagi pun langsir ni labuh.. pun malas nak potong.. janjji dah siap la langsir…

Boleh la beli lagi kain.. nanti leh jahit kemas2 lak.. sebab senang giler rupanya jahit…. wakaka

Ok.. siap dah langsir… maka bertukar gak la langsir setelah 8 tahun tak bertukar……wakakakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge