Bila anak-anak pergi beraya

Minggu pertama hari raya yang lalu.. sebelum masing-masing memulakan persekolahan kembali… anak-anak ambik kesempatan beramai-ramai pergi beraya……

Bermula seawal pagi kemudian balik untuk Zohor.. sambung kembali.. kemudian balik untuk Asar… tu pun nak sambung lagi… saya cakap sudah2 la…

Akhirnya mereka melepak umah jiran terdekat je…

Masa memula tu ramai… campur lelaki perempuan… adalah dekat 20 org. kemudian sikit2 berpecah… buat 2 kumpulan.. lelaki dan perempuan.. pastu kecilkan lagi.. ada nak g sana dulu.. sini dulu … situ dulu…hahaha

Tak perla.. janjji dalam taman tu gak kan?

Meh ler layan gambar… tak banyak pun snap.. itu pun ehsan parents lain nak share kan..hehehe

Jadi tahun depan… boleh la beraya lagi….

Ikutkan mereka ni semua lebih kurang baya… beza pun dalam 2..3 tahun aja.. jadi nanti dah besar… emm.. konpem ramai geng ler kan…hahaha

Semoga persahabatan kekal hingga ke akhir hayat….

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One comment

Leave a Reply

CommentLuv badge