Impian berlantai kayu untuk rumah

Masa baru pindah rumah memang tak reti nak menghias rumah… pengetahuan kurang.. lagi pun tak pernah ambik port…

Sejak anak-anak dah membesar ni… nak pula Huzaiman dah usia nya 6 tahun.. bercadang nak hias rumah.. tapi tak tahu nak mula dari mana…hahaha

Barang-barang sedia ada macam nak tukar.. tapi yang lama nak letak mana? jual atau buang? pening memikirkan…. sbb ada yang elok ada yang macam mmg tak nak lagi.. tapi tak tau nak buat apa…

Baru-baru ni.. sibuk lak nak berlantaikan kayu…hahahahaha google sana sini.. tengok sana sini… adehh.. hati dah berkenan…

Tengok2 gak harga… emmm anggaran dalam RM2k – RM5K tengok pada keluasan…

Ada yang pasang sendiri ada yang ambik upah… entah la.. kalau pasang sendiri.. leh ker buat.. upah orang mampu ke bayar… kah3

Jadi nak tak nak berangan jerla dulu… nanti dah cukup duit baru leh fikir…kah3

Sebab berangan tak kene bayar pun kan? hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

CommentLuv badge