Selamat Pengantin Baru Lt Zaquan & Hidayah

Ahad lepas.. pergi kenduri sepupu… anak sulung nya kahwin… ni keluarga sebelah mak saya…. arwah mak ngah saya punya cucu kawen… sayang nya.. arwah mak ngah dan pak ngah x dapat lihat cucu sulung nya kawen….

Ishkk.. goyang pula.. suh si Danial ambikkan….

Tak nampak gambar pengantin…. Masa kecik2 rajin g rumah arwah… kira dia anak buah la kan… selalu la jumpa.. tapi selepas saya kahwin.. jarang jumpa.. kemudian tau2 dah kawin….

Kalau ikut belah keluarga saya … kira ini menantu ke 3 dalam keluarga Hj Idris la… dan ikutkan.. saya dah bercucu.. hahaha.. menantu pertama dah timang anak pun…hahaha

Dah besar dah anak anak abang acid dan kak asmah… tak sangka dah kawen kan… cepat masa berlalu… dulu kecik2 rajin jumpa.. bergurau2.. yela.. saya umur belasan tahun tapi dah kene panggil mak teh.. hahaha.. kan tua rasa…

Nak wat camna.. dah sepupu2 semua dah kawen ada anak kan.. ikut la pangkat panggilan..hehehe

Sempat la bawa Danial pergi kenduri kawen kan…

Hari ahad tu memang hari outing dia… jadi lepa sjemput.. pergi kenduri kawen.. balik kejap.. rehat kemudian hantar terus ke asrama…

sebab majlis nya kat Putrajaya Presint16 jer.. jadi dekat la dari Bangi kan…

Kemudian hantar Danial balik asrama… mak saya ikut sekali.. dia nak tengok jap kat mana asrama nya.. selepas tu ikut laluan ampang terus ke Pandan Indah hantar mak saya…

Emm.. boleh tahan program hari tu…hahaha… nak buat macam mana.. itu jerla masa yang ada kan…

Ok la… lepas ni tak tahu siapa kahwin lagi… sebab anak2 sepupu masing2 semua dah besar2 kan… dah meningkat remaja… mak saya no 4 jadi atas2 semua dah besar2 belaka… anak kakak saya yang sulung pun dah 19 tahun… tu pun macam cepat jer jodoh tu…hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One comment

Leave a Reply

CommentLuv badge