Bila berkumpul adik beradik

Update jerla walaupun benda dah lama kan.. nama pun blog.. tuk kenangan juga…

Mana tahu esok2 sy pergi awal.. anak2 leh tengok balik…itu pun kalau blogspot ni tak di delete oleh blogger…hahaha

<3 22.07.2017=”” p=”” sabtu=””>
Berkumpul di rumah anagah no 2.. di Putra Perdana Puchong…

Makan ramai2 sekeluarga… yang tak ada hanya Danial manakala Aisyah berada di KL jadi lambat sampai sikit….

Ini la keluarga kami 5 beradik……

Masing2 dah berkeluarga.. dah berusia..hahahaha…. Paling tua berusia 43 tahun.. paling muda berusia 32 tahun….. nampak tak semua dah 30an…

Tak lama lagi akan ada yang nak bermenantu tu..

Kami 3 beradik perempuan…

1 kat Kuala Lipis, 1 kat Bangi, 1 kat Klang… jumpa sesekali… kadang jumpa 1 tak jumpa lagi 1.. gitu la sebaliknya

Bersama anak-anak buah.. tapi tak cukup ramai… hehehe.. sebab Danial ngn Aisyah jer tak der…

Ok.. sebelum yan terakhir mestila bergambar ngan anak buah aku yang lelaki ni kan… anak buah sulung.. kakak saya punya anak….

Dah 19 tahun.. huhhu besar dah …

Nanti ada masa berkumpul lagi…

Sementara masih ada berkumpul bersama.. esok tak tahu bila nak berkumpul lagi kan….</3>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

CommentLuv badge