PerfectCare Steam iron GC3920/20

Tetiba jer tajuk entry pasal iron kan?

Memang niat nak beli iron…. yang steam..steam gitu…

Memula teringgggggiiiiiiinn sangat nak beli IRON ni…

.
.
.
.
.
.
Philips Perfectcare Aqua Iron (GC8625)
RM 1,590.00

Ala… orang panggin iron Amway… sebab amway jual.. padahal Philips punya brand kan…hehehehe

Memang nak beli ni.. kan kata senang nak gosok.. tak payah nak adjust2 suhu bagai kan.. siap seluar jean pun boleh gosok la kannnnnn….

Memang dah nak sangat beli… tapi.. tengok harga dalam RM1,500.00++  kan.. belum campur iron board dia… tu yang jadi dalam RM1,700.00++ rasanya…

Congak punya congak.. masih mahal…hahahaha.. Jadi terkubur la hasratttttttttttt…………. sobsobsob

Tetiba ada kuar iklan terbaru…. IRON yang tak perlu laras suhu juga……

.
.
.
.
.
.
.
PerfectCare Steam iron GC3920/20 
RM 499.00

Haaa… siap ada demo la kat iklan tv

Haaa…. tu tak puas hati.. g la survey-survey gak… cari mana murah…

Dalam Lazada ada, 11Stretmy ada… cuma risau jer kang beli-beli dapat lambat…hik3

Jadi yang ni mampu milik… maka boleh la menabung… tinggal nak penuhkan tabung jerla…. kesenangan anak bujang nak gosok baju sekolah dia la…. dan juga ibunya nak gosok baju kerja ayahnya…

Jadi… sabar yek iron… dikau akan ku miliki jugaaaaaaaa………….hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge