Kolam Renang Marina Putrajaya

ok.. update blog jap!!

Citer lama la kan.. x yah tanya la kenapa lambat…

Cuti sekolah yang lalu… Ala.. yang penghujung bulan 8 tu hari.. sempatla bawa anak-anak g mandi kolam… bawa lepas balik kerja la…

Ibu nya cuti kene jimat cermat untuk keperluan la…

Kene beli tiket kat kaunter dahulu

Harganya

Kanak-kanak : RM3.20
Dewasa : RM 5.30

Kat kaunter tu tak letak harga termasuk 6% GST … mungkin malas nak tukar la tu…

Naik lift… nak ke kolam renang

3 muka budak tak sabar nak mandi manda….

SIbuk ajak bercuti sebab nak mandi kolam… jadi dari pergi tempah hotel memahal.. baik kita gmandi kolam jer.. baru RM20.20 untuk 3 kanak-kanak + 2 dewasa kan..

Jimat sikit duit minyak dan tol…heheheh

Depan opis jer Marina Putrajaya ni….

Sampai dalam jam 5 ptg… ramai juga orang yek.. ingat tak ramai.. tapi ok la kot.. janjji tak penuh kolam nya

Tempat basahkan badan

Ada bilik air ok.. jangna risau….

Mandi la anak-anak ikut sesi yang di tetapkan…

Dah smapai jam 5 ptg.. jadi bumbambumbam… jam 6.30 petang habisla berendam kan…

Ibu tak la mandi.. sebab tak bawa baju.. tapi anak-anak cakap SEJUKKKKKKK ….. maklumla berbumbung kan…

Ingatkan sejuk…sejuk leh la cepat balik.. tak juga… maka layan la sampai kecut jari…

Jadi pada yang tak tahu nak kemana.. g le bawa anak-anak mandi kolam kat putrajaya ni.. berbayar pun tak perla.. janjji terjaga kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge