Program Penebusan Milo & Nescafe 2017

Siapa pernah dengar program penebusan milo ngn nescafe tak?

Ha.. siapa kaki kumpul benda percuma ni.. memang alert jer kan..keh3…

Jadi seperti tahun2 sudah… kali ni milo buat penebusan dan dapat flask ker thumbler yek.. tuk isi air panas dan sejuk…

Bila tahu ada program ni.. gigih la mengumpul plastik milo tau…

Dapatla juga 4 flask juara ni…

Ok la kan.. dapat gak la kumpul walaupun dapat lambat…hehehehe.. saja suka kumpul…

Pastu untuk yang Nescafe tu pula.. x sempat nak tebus 2 koleksi… sempat 1 koleksi je….

Lawa pula koleksi A tu.. tapi tak sempat.. sbb baru tahu lambat…hahahaha

Dapat kumpul koleksi B

Boleh la.. sebb myIr memang kaki nescafe… comel je benda ni…

Mana nak buh pun tak tau la.. kene beli almari perhiasan ni…. dah kumpul2 wat perhiasan jer.. bukan pakai… hahaha…

Tu yang hangin myIR… wat semak rumah..keh3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments

Leave a Reply

CommentLuv badge