C-TriMax formula kurus tanpa berlapar

Lagi beberapa hari je rnak hujung tahun…. macam mana azam tahun 2017? dah ada yang capai ker impian masing2?

Ada ker impian nak kuruskan badan tapi tak tercapai?

Haaaaaaaaaa………………. apa kata.. untuk tahun 2018 boleh la jadikan impian untuk kurus tu untuk azam baru kan?

Kalau korang belum ada sebab @ alasan yang kukuh kenapa nak turunkan berat badan, korang tak akan dapat turunkan berat badan.

Kenapa pula begitu, sebab turunkan berat badan bukan kerja mudah, tanpa sebab atau alasan yang kukuh akan mula goyah.

Macam macam halangan yang akan menganggu korang, akhirnya pasti kecundang.

Tapi kalau ada sebab yang kukuh, Insya Allah pasti dapat turunkan berat badan.

Cuma nak percepatkan proses cubala minum C-TriMax, barulah proses penurunan berat badan berlaku dengan lebih pantas.

Cara pengambilan C-TriMax

  • Bancuh serbuk C-TriMax bersama 1/2 gelas air sejuk, kacau sehingga sebati
  • Minum C-TriMax sebelum sarapan dan sebelum makan malam atau ambil sebelum sarapan dan 30 minit sebelum bersenam
  • Pastikan minum air putih 6 liter sehari sepanjang hari untuk memaksimumkan proses pembakaran lemak

Ctrimax minuman dari mix passion fruit yang di adun dengan bahan terpilih &berkualiti tinggi seperti :

? passion fruit powder
? mix fruit powder
? roselle powder
? guarana extract
? grape fruit extract
? citric acid
? fructose

Apa bezanya C-TriMax berbanding dengan produk kurus yang lain?

  • Mampu hilangkan selulit
  • Mencairkan lemak tepu
  • Agent pemakaran lemak paling utama
  • Selamat & lulus KKM
  • 100% daripada buah-buahan
  • Membuang sisa lamadalam usus perut
  • Tiada cirit-birit
  • Tak perlu kurangkan nasi

Tak percaya lagi?

Jom tengok testimonial dari pengguna C-TriMax

Macam mana?

Berminat ingin dapatkan C-TriMax ?

Harga sekotak : RM 120.00
Sekotak : 15 paket
Agent : 010-3300886

Produk telah di klasifikasikan sebagai minuman buahan yang mengandungi bahan semulajadi terbaik dibawah FDI, selamat di minum oleh kanak2, orang dewasa & warga emas tetapi tidak sesuai untuk ibu mengandung.

Pastikan letak di tempat yang sejuk dan kering. Elakkan dari kanak-kanak bawah umur

Klik link www.wasap.my/60103300886 untuk pembelian… jangan terlambat.. masih ada masa lagi untuk berubah….

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One comment

Leave a Reply

CommentLuv badge