5 tahun sekali sempena PRU 14

Alhamdulilah……….

Pakatan Harapan berjaya menumpaskan Barisan Nasional pada Pilihanraya Umum ke 14 kali ini.. satu detik bersejarah di mana… Perdana Menteri yang ke 4 dilantik kembali mejadi Perdama Menteri yang ke 7 dan juga menjadi sejarah di mana Timbalan Perdana Menteri di pengang oleh wanita iaitu Datuk Seri Dr Wan Azizah….

Tahniah……….

******

Ok.. part tu dah lepas.. ni nak imbas kembali kenangan mengundi sempena PRU 14.. nanti lagi 5 tahun baru ada lagi PRU..hik3

Kali ni mengundi di Bangi… jadi tak perlu nak keluar awal-awal… maka saya keluar jam 10.30 pagi mengundi..

Haaa….. ko.. rupanya ramai..

Ingatkan tak ramai wei… tu dia.. panjang sampai luar dari tempat mengundi…..

Bertabah la di kala matahari tengah meninggi…

Tapi hari tu memang panas terik.. ada la juga angin sepoi2 bahasa lalu lalang…

Mujur bawa payung.. kalau tak.. mau pitam..hik3

Lagi sikit jer lagi nak ke depan…

Tabah lagi menunggu wei.. walaupun macam-macam ragam masa beratur…

Dah dekat sangat..

Saya di saluran 4… dapat la berkenalan beberapa orang pengundi.. saja2 borak meghilangkan bosan ketika beratur…

Akhirnya…………

Selesai mengundi jam 12.30 tenghari….

Dekat 2 jam la beratur dengan sabar demi NEGARAKU….

Habis mengundi baru boleh selfie dengan bendera PH….

Suka warna nya.. merah dan biru muda…….. kombinasi warna yang lawa…

Selesai sudah tanggungjawab saya… dan keputusan pun dah di ketahui…. marila kita berdoa untuk NEGARA dan juga PERDANA MENTERI supaya di panjangkan umr untuk mentadbir MALAYSIA….

AMIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

CommentLuv badge