Oh tidak!! anak ku digigit..

Adoi….. baru 3 hari ku tinggalkan anak ku di Taska…..
Zulfadhli dah dapat tanda dari Taska…
Semalam aku dapat call dari sepupu aku , Ayu..
dia call bagi tau anak aku kene gigit…..
digigit ‘oleh’ anak dia lak tu…
(siap ko azzalea)…

Ayu cakap, mungkin Azzalea geram sangat…
dan dia pun lama dah x mengigit…
so…anak aku la jadi mangsa…

Cian Zulfadhli, dah ‘kureng’ hensem cikit…
sebaik la sepupu aku punya anak yang gigit…
x la terasa sangat nak marah…
kalu orang lain x tahu la mcm mana…
mungkin kemarahan aku berlipat lagi ganda kot…
muahahaa…

korang tengok la bekas2 gigitan ‘cinta’ dari azyana…
kecik2 dh pandai mengigit…siap ko azzalea…

zulfadhli

zulfadhli

ni aku kasi close up cikit….
korang tengok la tanda nya,….
agak2 korang, ada tinggal tanda x???
huhuhu………..

zulfadhli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...