Makanan pepejal tuk 1st time…

wah….sedar x sedar rupanya si Zulfadhli udah masuk 5 bulan seminggu…
dan aku x sedar rupanya anak aku semakin kuat minum susu..
makan?? belum lagi… aku lom bagi lagi…
tapi kat TASKA, pengasuh cakap dia mcm lapar jer…
aku selalu bekalkan 5 botol susu tuk dia sehari..
selalu kalu ada baki pun 1 botol jer..

zul stanby

emmm…nak bagi makan ker tidak yek?
5 bulan dah zulfadhli…
2 org abang nya masa dulu aku bagi pun 5 bulan kot..
hahahaha…boleh lupa lak…
padahal anak sendiiri…

emm…aku rasa kene bagi la..
at least biarla aku yang menyuapkan tuk 1st time..
biar dari tangan aku sendiri….
kendian2 x perla…kalu org lain suapkan..
at least aku akan ingat, bila kali pertama aku suap nasi tuk anak ku..

Bubur Zul

aku masakkan nasi + lobak + ikan bilis + ayam…
aku masak sampai air agak2 nak kering…
then aku blend semuanya….
jadi hancur…cam ala-ala nestumm..

makan

kenapa la aku x beli jer nestum kan?? 😐
ala…benda boleh buat sendiri, apa salahnya wat kan…
lagipun hujung minggu…x derla sibuk sgt masa pun ada..
lagipun nak gak tgk Zulfadhli leh makan ker tidak…

zul makan

emmm…nampaknya anak aku sedang cuba2 menerima makanan baru…
selama ni minum susu ngan air putih jer..
so bila rasa pepejal baru, maybe rasa pelik kot…
x per…slow2 yek Zufadhli….
lelama ok la tu…. πŸ˜‰

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply