Penonton setia yang cukup setia!

Wah..hari ni hari sabtu.. emm.. entry hari nie pun x berat sangat.. kisah anak2 jer.. lama dah x citer pasal 2 beradik nie.. nak tahu apa aktiviti derang waktu malam…

Ini acara kalu x buat setiap malam mau meroyan si Danial..

game

Selalu aku suh ngaji dulu baru leh dapat main.. kla tidak.. x der la nak bergerak iqra nya..

Kalu dapat komputer, memang susah la nak berganjak.. aku yg nak guna internet pun terpaksa mengalah la.. nak pulak dapat main game kereta.. 2-3 kali raound dia tibai….

Sebaik si Iskandar x ngaco kalu time abang dia main game. Dia leh duk panjat kusi kat tepi tu.. pas tu bertenggek la tengok abg dia main.. cukup setia samapi la abg dia habis main..

game

kekadang siap bawa botol susu, bawa bantal dan tido bagai kat atas kerusi tu.. tau..tau dah lelap..

emm…mungkin sekarang dia x kaco.. nanti bila dia dh teruja nak main.. mana tahu dia akan kaco..

game

emm…nampaknya kene standby mainan lain ni.. kalu tidak.. ibu pun x dapat guna komputer tu.. šŸ™‚

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One comment

Leave a Reply