Di sebalik langsir

Aku selalu perhatikan anak aku si Zulfadhli nie..

suker nor main langsir aku nie… ishk..kang kalu koyak kang… x der maknanya ibu ko nie nak g beli lagi…

dia kalu dapat langsir nie..habis di sapu2 kat muker dia, pas tu buat muker comel.. leh lak gelak2 kat citu..mcm aku yg agah dia :love:

Padahal…dia main sendiri, gelak sendiri.. πŸ™‚

IMG

Tengah leka bermain ngan langsir tu… x pasan aku snap gambar…

IMG

Pas flash pertama, baru pasan aku snap..

duk cari mana la dtg flash tu… pas tu wat muker tercengang..

IMG

Bila aku panggil suh kuar… baru nak cari jalan kuar..

dah la tu..kuar ngan muker tersengih2…

geram tol anak aku nie… πŸ™‚

Ko wat la muker hensem-hensem Zul…nanti ramai yg nak ngorat… jenuh ibu nak pilih yg bersesuaian… hahahaha…… πŸ™‚

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comments

    • sumijelly says:

      @madam casper,
      hehehe…selalu akan ada org tgk..
      x sumi, aahnya..
      x pernah tinggalkan dia sensorang..
      tp dia suker tul kat langsir tu..
      sbb langsir tu kan jarang leh nampak muker org kat luar..hahahaha πŸ™‚

    • sumijelly says:

      @su@mamasyaza,
      ooo…yer..yer..ada sesetengah budak mmg mcm tu..
      anak sumi x la pulak..dia berak di mana2 tmpt pun x kisah..
      tgh main pun boleh gak.. dh siap proses.. br panggil ibu..
      tp skrg alhamdulilah..yg ke 2 dlm proses x pakai lampin..
      harap sebelum umur 3, dh x payah beli pampers dia lagi… πŸ™‚

    • sumijelly says:

      @oney,
      tu la..aku tgk pun dh ada..
      tp anak2 masa kecil sumer sama..bila dh meningkat sikit umurnya.. baru muncul muker masing kan?? πŸ™‚

Leave a Reply