Membayar TAG dr Mamibizi

1. Adakah anda rasa anda hot?
– Hot? dah x hot, sejak HOTFM x der fafau… ๐Ÿ™‚

2.Upload gambar kegemaran anda

anakku

3. Tak ada soalan pun… so i guess kena citer pasal gambor tu ler kot…
– Sumi suker gmbr ini sebab gambar nie nampak 3 beradik nie erat sekali dan sungguh hensem sekali.. hehehe… Sayang anak ibu! :love:

4.Bila kali terakhir makan pizza?
– Jumaat lepas, masa tu tgh berbroadband di sana…wah.. kenjang makan, kenyang berblog…. ๐Ÿ™‚

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
– Lagu ?? emm… apa yek..dh lupa la.. kat opis x pasang mp3.

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
– Baru jer lepas bertani di ladang ygn x berapa besar di FB… ๐Ÿ™‚

7. Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?
– Sumi, sumijelly

8. Tag lagi 6 orang
1. Mila
2. TIADA
3. Ayu
4. MaMaSyAzA
5. H4ni3
6. Nizaa

9. Siapakah orang No.1 pada anda?
Mila, Kawan sekerja aku yang duk sebelah aku jer..hahaha… x dtg keje sms, lmbt smp sms, nak beli makanan pun sms… hehehe ๐Ÿ™‚

11.Kata sesuatu mengenai orang no 5
H4ni3, walaupun kita x berapa kenal secara nyata…tp terima kasih kerana sudi menjadi kawan di cyber ini.

10. No.3 ada hubungan dengan siapa?
Ayu, Sepupu aku yg terrrrrrraaaaaaapat sekali.

12. Bagaimana pula orang no.4?
MaMaSyAzA, aku kenal melalui MBP, dan sering meninggalkan komen di BLOG aku ni.. ๐Ÿ™‚ Terima kasih kerana sudi berkawan ngan sumi yek kak!

13. Pesanan kepada orang no 6.
Nizaa, Sila la kuarkan gambar abgEncem anda.. nak kenal la..hehehehe ๐Ÿ™‚ dan terima kasih kerana sudi berkawan ngan kak sumi.

Huhuhuh…aku baru pasan… dia x der soklan tuk org nombor 2, maka aku x der siapa la nak di TAG kan…hehehe 8)

* Sila siapkan laporan TAG anda.. jika tidak berkesempatan, sila tinggalkan pesanan di bawah utntuk memberitahu anda MALAS nak buat….. ๐Ÿ™‚

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comments

    • sumijelly says:

      @Dak Wan,
      eh… lupa lak TAG dak wan…hahaha.. pautu kasi kat Dak Wan TAG nie.. ๐Ÿ™‚ x per..lain kali la..
      FB?? erk…yer..yer..jgn tepengaruh… ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚

Leave a Reply