Iskandar – 2 tahun 9 bulan

Hari ni 28.11.2009, genap umur Iskandar 2 tahun 9 bulan. Skrg aku nak update gmbr anak2 ak tiap bulan.. nanti bila dia dah besar, dia leh tgk…ada x perbezaan setiap bulan.. insya allah..

Kalu dapat buat tiap bulan ok la.. kalu tidak setiap 6 bulan ker..hehehhe 🙂

Sekarang nie Iskandar aku dh mula ajar x pakai pampers waktu siang, terutama kat TASKA. Dia dh pandai cakap, boleh la… sekejap2 nak g tandas, kejap2 nak g tandas..hehehe

Buang air besar pun aku dah ajar gak kat toilet…senang nanti. Alhamdulilah..kejap jer dia belajar… sepatutnya masa aku pantang anak ke-3 hari tu aku dh ajar..tp pas htr taska, pengasuh x buat mungkin juga ramai budak kan.. x perla..

Skrg dh pandai…sekurang2 nya, kurang dh belanja nak beli pampers dia.. ngan zulfadhli belanja beli susu dah x der sbb masih menyusu badan..

iskandar - 2 thn 9 bln

semoga anak aku ini akan cepat membesar dengan sihat… AMIN.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments

  1. h4ni3 says:

    good.. good.. kena ajar cepat2. nanti nak masuk sekolah senang. harraz dah di ajar kat rumah pengasuh dia. bila balik rumah, biasanya x pakai pampers. tp tula, bila masuk rumah jer, terus terkepit2 kata nak kencing. huhu~
    .-= h4ni3´s last blog ..Playing Together =-.

    • sumijelly says:

      @h4ni3,
      tul..tul..bila daia dh pandai bercakap nie kene ajar beberapa perkara.. tp so far dia dh leh terima x pakai pampaers.. cuma jenjalan jauh jer kene pakai..sbb x koser arr nak behenti2 kat R&R nanti…
      pelan2 gak nak ajar nie.. budak kalu kene marah, dia x moh dgr dh..hehehe

Leave a Reply