Seperti yang di janjikan

Yer hari ni genap la 30 hb November 2009…seperti yang aku janjjikan… aku nak hadiahkan KALENDAR 2010 pada 2 pengomen yg tertinggi kan..

Jadi…

top 10

Yang menjadi 2 orang itu adalah :

1) Su@mamsyaza

2) Nizaa

Tapi aku dengan bebesar hati nak bagi lagi 8 org pengomen dalam carta, jadi lagi 8 dapat lah juga kalendar 2010 tu juga.. hanya yang 2 org sahaja dapat hadiah misteri…hehehehe πŸ™‚

Jadi pada yang 8 org tu, sila lah emelkan alamat korang ke admin@sumijelly.com secepat mungkin. nanti lambat lak penghantaran KALENDAR tu..huhu…

8 orang itu adalah :-

1) H4niE

2) Cik Zatil

3) Unlisted_One

4) Madam Casper

5) Oney

6) Fatiha Zainal

7) Lily Lotus

‘8) AdD

kalendar

Sila cepat hantarkan ALAMAT yek.. pada yang telah berikan alamat sila tunggu di peti surat anda.. barang akan datang bila2 masa… 8)

Pada yang telah menerima gunakanlah kalendar itu sebaik mungkin.. nanti windu sumi, tatap jerla kalendar tu yek.. hikhikhik, tu leh gak jadi penghilang windu kat sumi tu… πŸ™‚

Tahniah pada pemenang… bulan depan ada lagi peraduan..nantikan yek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments

Leave a Reply