Apa citer hari Isnin yek?

Salam Isnin semua…wah..sudah hari isnin kan..dan sudah hari ke 7 di bulan terakhir di tahun 2009 ni yek..

Kejap jer dah nak masuk 2010.. ishk..ishk..ishk.. apa la yg aku buat yek setahun nie.. yg aku nampak hasilnya hanya la lahirlah Muhammad Zulfadhli..hehehehe… jahat tul aku.. :p

K..k…ni aku nak kongsi Pengunjung Sumijelly untuk minggu lepas… meh..meh.. kita tinjau lak.. sejau mana kah pengunjung sumijelly nie yek.. πŸ™‚

visitor

Ni pengunjung dari 30.11.2009 – 06.12.2009

Wah..banyak nya aku tgk..hehehehe…. lebih banyak dari bulan 10 yg sudah

Sebanyak 1363 org pengunjung biasa dan 888 org pengunjung unik..

Ishk..ishk..ishk… tetiba mencanak2 lak aku nya pengujung.. best sgtkah blog Sumijelly nie??.. meh la bg tahu, nak gak tahu selera pembaca kan??…

visitor

Setelah di teliti kebanyakkan mencari Teater Natrah punya story…

Nur Kasih ngan Anugerah Skrin pun ada gak… hehehehe…

Udah lah Teater Natrah aku x tgk, Anugerah Skrin aku termiss gak… dan Nur Kasih baru jer nak menonton balik episod2 yg lepas… =(

Tu pun hari Sabtu malam aku duk tgk melalui TV3.com sampai kul 2 pg, tp baru habis episod 5 jer..huhuhu

Matik aku nak habiskan sampai episod 26..hahahaha…sapa ada beli DVD Nur Kasih..meh kasi pinjam kat sumijelly sat..hehehe πŸ™‚

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments

Leave a Reply to sumijelly Cancel reply